Marketing Sieciowy- 8 Trików cz.2

8 Trików w marketingu sieciowym o których żaden marketer nie powie Ci za darmo!

5.Mobile-friendly to będzie konieczne

Ze względu na powszechne (szybko rosnące) wykorzystanie smartfonów i tabletów, jest to konieczne dla firm do tworzenia treści, która jest dostępne dla użytkowników mobilnych. Przewidywania statystyczne mówią, że 87% podłączonych urządzeń do sieci w 2017 roku będą to tablety i smartfony. Ważne jest byś już dziś miał alternatywną mobilną wersję swojego bloga lub wykorzystał Responsive Web Design aby zapewnić pozytywne doświadczenia dla użytkowników, którzy przeglądają internet za pomocą urządzeń przenośnych.

marketing sieciowy 2

6. Retargeting remarketing tak marketing sieciowy będzie rosnąć w skuteczności

To jest strategia, która naprawdę weszła niedawno w marketing sieciowy . W skrócie, to działa poprzez wykorzystanie plików cookie w przeglądarce, aby śledzić strony internetowe odwiedzane przez użytkowników. Po opuszczeniu danej strony, sprzedającej dane produkty lub usługi, które były oglądane i klient chociaż nic nie kupił, przeszedł na inną stronę to wyświetla mu się adekwatna do tego co przeglądał na innej stronie reklama.
Jest to oczywiste, dlaczego ta technika może być tak skuteczna jeśłi chodzi o marketing sieciowy. Konwersja zapisu na twoje listy z twojego bloga to około 2%, retargeting reklama działa w celu zwiększenia ogólnego współczynnika konwersji, przypominając danemu czytelnikowi twój produkt lub usługę . Powoduje to, że twoja marka czy produkt jest cały czas w świadomości czytelnika. Istnieją nawet psychologiczne badania, które wykazały, że proste ekspozycje na marki i logo tworzy coś w rodzaju zaprzyjaźnienia , które buduje zaufanie i sprawia, wystąpi większe prawdopodobieństwo kupna twojego produktu w przyszłości.
Nawet jeśli nie ma bezpośredniego zakupu, to naprawdę może się opłacać w dłuższej perspektywie. Ze względu na to, że wielu sprzedawców nie stosuje remarketingu, co daje Tobie przewagę jeśli chodzi o marketing sieciowy

marketing sieciowy

7. Marketing Sieciowy SEO i społeczne sygnały staną się jeszcze bardziej ze sobą powiązane

Chociaż odwiedziny twojej strony z portali społecznościowych nie mają takiej mocy w marketing sieciowym jak odwiedziny twojego bloga z wyszukiwarki, to  nie można zaprzeczyć że podnoszą ranking twojej strony w wyszukiwarkach. Ponieważ celem Google i innych wyszukiwarek jest dostarczanie użytkownikom najbardziej istotnych i możliwie zawartości wysokiej jakości, ma sens jeśli post na temat twojego wpisu jest udostępniany na portalach przez innych użytkowników. To nie przypadek, że czołowe wyniki wyszukiwania zwykle mają wiele udostępnień , natomiast w rankingu niższe mają mniej.

Poza tym, udostępnienia mogą służyć jako kredyt zaufania dla potencjalnych odwiedzających poprzez link np z Facebooka . Jeśli widzą, że ma setki tysięcy akcji, to jest prawdopodobne, że tam coś wartościowego. To jest powód, dla którego tak wiele firm instaluje wtyczki zachęcające konsumentów do dzielenia się danym postem.

Chociaż jest to trudne do przewidzenia algorytmy będą ewoluować w przyszłości, jest uzasadnione, że akcje społeczne (patrz udostępnianie) na portalach na pewno wspomagają twoją stronę w rankingach Google. Czytałem artykuł na stronie Daily News chyba gdzie ktoś przewiduje, że akcje społeczne mogą być w przyszłości bardziej brane pod uwagę niż ruch z wyszukiwarki co jak dla mnie nie ma to podstaw, dlatego że Google to Google i też ma swój portal społecznościowy a Facebook to Facebook i jest w pewnym sensie konkurencją dla G+.

markteting sieciowy

8. YouTube Power przewaga w marketingu sieciowym

Byłoby grzechem zapomnieć o YT  pierwsze to druga co do wielkości wyszukiwarka w internecie i jest. Dzisiejszy internauta woli obejrzeć krotki film niż czytać artykuł o tej samej treści. Poprawnie zrobiony film wg zasad tutaj  przyniesie o wiele więcej czytelników niż ten sam artykuł . Tutaj też można zauważyć pewną tendencję, ludzie kiedy zainteresują się twoim filmem na YT przechodzą do twojego bloga. Na ten temat można by pisać setki innych artykułów ale przechodząc dalej do konkluzji twój wpis powinien zawierać także video najlepiej twoje własne.

W tym przypadku, czyli wideo plus wpis daje Ci ogromną przewagę na innymi jeśli chodzi o marketing sieciowy. Zdradzę Ci jeszcze jeden sekret, ludzie, dosłownie boją się nagrywać własne wideo. Wykorzystaj tą PRZEWAGĘ!

 

Wniosek

Przegapiłem coś? Co sądzisz o tych punktach? Zostaw komentarz i daj mi znać!. Za ten artykuł gro marketerów  pewnie mnie zlinczuje za to, że daję wiedzy za DARMO!!!

Ciesz się życiem 🙂

 

Polub, Skomentuj, Udostępnij

Podziel się ze światem
  •  
  •  
  •  
  •  
Written by: Cezary Łukasik

Polub, skomentuj, udostępnij

6 komentarzy

  • Witam. odpisze Tobie tak sam jak w poprzednim komentarzu. Dzięki za komentarz. Odpowiem Tobie tak, że FB ma wpływ na twój ranking strony w Googlach i to całkiem spory, tylko tutaj potrzeba trochę wiedzy jak go kierować z różnych źródeł na swoje strony. Nie wiem jak badasz statystyki swojej strony i jakich narzędzi do tego używasz ale algorytm wyszukiwarki bierze pod uwagę skąd przychodzą ludzie do twojej witryny. W pewnym sensie działa to na zasadzie, można by tak powiedzieć symbiozy. Jeśli masz jakieś pytania to zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam

  • Cześć Bartek. Dzięki za komentarz. Odpowiem Tobie tak, że FB ma wpływ na twój ranking strony w Googlach i to całkiem spory, tylko tutaj potrzeba trochę wiedzy jak go kierować z różnych źródeł na swoje strony. Nie wiem jak badasz statystyki swojej strony i jakich narzędzi do tego używasz ale algorytm wyszukiwarki bierze pod uwagę skąd przychodzą ludzie do twojej witryny. W pewnym sensie działa to na zasadzie, można by tak powiedzieć symbiozy. Jeśli masz jakieś pytania to zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam

  • No tak jak w biurze raczej nie wypada oglądać filmików na YT aczkolwiek dawno temu temu kiedy jeszcze pracowałem w korporacji to miałem słuchawki hehe 🙂 Z drugiej strony bardzo dużo ludzi szuka odpowiedzi na swoje pytania właśnie w formie video. Ta forma kontaktu z internautom daje wiele większe korzyści niż artykuł mianowicie ociepla wizerunek. ludzie oglądając filmik z tobą na YT czują się tak jakby Cię znali itd, temat rzeka :). Jeśli ma Pani jakieś pytania można się ze mną kontaktować przez e-mail lub Facebook itd Pozdrawiam serdecznie

  • Świetny artykuł. Co do punktu siódmego to ciekawi minie czy sygnały z social media będą kiedyś czynnikiem rankingowym w wyszukiwarce Google. W końcu są one również jakimś wyznacznikiem popularności strony. Jak to będzie w przyszłości, czas pokarze.

  • Świetne zestawienie. Odnosząc się do punktu siódmego, to jednak fajnie by było gdyby w przyszłości np. udostępnienia z Facebooka były brane pod uwagę przez Google. Kiedyś (zanim FB opanował świat) ludzie udostępniali linki do ciekawych stron np. na forach internetowych. Takie udostępniane linki przekładały się wówczas na lepszy ranking stron w wyszukiwarce. Teraz w większości wszystko udostępniane jest jedynie FB i nie przekłada się to na pozycje w wyszukiwarce.

  • Pomocny artykuł (podobnie jak cz. 1). Też chciałabym zacząć korzystać z Youtube i połączyć go z moim blogiem, ale póki co nie za bardzo mam pomysł, jak to zrobić.
    Chociaż muszę przyznać, że ja akurat wolę czytać artykuł od oglądania filmu. Pracuję w biurze razem z kilkoma osobami i puszczanie filmików nie wchodzi w grę.

%d bloggers like this: