Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn

LinkedIn jest znany na całym świecie jako portal dla profesjonalistów . Wiele osób kojarzy go ze znalezieniem nowej pracy czy pogłębianiem własnej kariery, ale LinkedIn może być także dobrym miejscem na promowanie własnej marki czy  firmy dla praktycznie każdego rodzaju biznesu. Począwszy od profesjonalnych freelancerów, reklamy cyfrowe, artyści, dyrektorzy, CEO, itd a także nowo powstałe firmy mogą tutaj nawiązać profesjonalne kontakty aby promować swoje firmę czy markę dla innej publiczności niż Facebook czy Twitter.

Ważne jest to aby podjąć inteligentną strategię aby rozbudować własną profesjonalną sieć kontaktów.
Oto 10 sposobów promowania swojej firmy, marki na LinkedIn

1. Utwórz Stronę Firmową:

W przeciwieństwie do profili osobowych, strony firmowe LinkedIn  są tworzone w celu lepszego reprezentowania marki lub organizacji. Nawet jeśli prowadzisz małą firmę, dobrym posunięciem jest aby połączyć własny profil z stroną firmy aby dobrze promować własną firmę, markę. Jest to dużą korzyścią dla nas jeśli aktualizacje czy informacje umieszczamy jako firma nie jako osoba prywatna.

2. Wyróżnij swoją firmę na swoim profilu:

Profile osobowe to wciąż potężne narzędzie na LinkedIn. Dają możliwość zaprezentowania siebie jako marki i budowania reputacji zawodowej. Upewnij się, że Twój profil posiada szczegółowe informacje o działalności firmy i linki do wszystkich ważnych stron: Twojej witryny internetowej, profesjonalnego konta Twitter, Google+ by jeszcze lepiej promować swoją markę czy firmę na LinkedIn.

3. Częsta Aktualizacja:

Za pośrednictwem strony swojej firmy, możesz dodać informacje i aktualizować swoją społeczność zawodową na temat ostatnich wydarzeń w firmie. To ważne, aby skorzystać z tej opcji często i strategicznie. Odpowiednie aktualizacje, które należy wziąć pod uwagę to niedawno zakończone projekty, nowa współpraca, kreatywne porady, nowe funkcje lub produkty, bądź poprostu pro, który promuje swoją markę czy firmę, że działa aktywnie i poważnie.

4. Użyj dobrej jakości treści wizualne:

Każdy rodzaj treści wizualnych, który prześlesz do LinkedIn powinnien być wysokiej jakości – z logo firmy połączonym także z własnym profilem. LinkedIn jest siecią siecią wizualną więc masz tutaj duże pole do popisu poprzez wysokiej jakości przekazy wizualne sprawdź np National Geografic, dlatego tak ważne jest,żebyś wykorzystywał to sprytnie. Sprzyja to świetnie promocji twojej marki czy firmy na LinkedIn

Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn

5. Załóż Grupę:

Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn to możliwość założenia grupy, której temat obraca się wokół konkretnego interesu. Grupa daje to że można, nawiązać kontakty z rożnymi niekoniecznie pokrywanymi biznesami których kontakty mogą nam się przydać w przyszłości. Rozpocznij dyskusję i upewnij się, że członkowie wiedzą o swoich firmach. Odwiedź grupę Jako przykład zobacz grupę Nikon.

Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn

6. Udział w innych grupach:

Tworzenie własnej społeczności nie wystarczy w świecie mediów społecznościowych. Musisz być aktywny w istniejących już społecznościach i brać aktywny udział z innymi użytkownikami. Grupy na LinkedIn nie służą do  spamowania postami na temat swojej działalności, ale do prowadzenia rzeczywistej rozmowy, która tworzy prawdziwe więzi.

Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn

7. Zabierz pracowników i partnerów na pokład:

Jeśli pracujesz w zespole który współpracuje często z innymi specjalistami, możesz uzyskać dużo większą uwagę poprzez włączenie tych ludzi do swoich działań na LinkedIn. Jeśli ktoś zobaczy, że stronę firmy śledzą specjaliści z umiejętnościami i doświadczeniem, wiarygodność twojej marki, firmy natychmiast staje się bardziej solidna.

8. Napisz Mądrze:

Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn to pomyśl o treści publikowanej na swoim profilu LinkedIn tak samo jak firmy traktują swoją stronę lub bloga. Teksty dodawane do sekcji podsumowanie firmy, do aktualizacji wiadomości lub do własnego osobistego profilu, muszą być ukierunkowane i zoptymalizowane. Dwa ważne punkty są tu pomocne: słowa kluczowe, które podkreślają twoją specjalizację oraz sprytne i krótkie treści, które pokazują, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie. J

9. Interaktywność

Pomimo swej profesjonalnej ostrości, LinkedIn jest to nadal portal społecznościowy. Aby odnieść sukces tutaj trzeba być graczem społecznym, który łączy się z ludźmi. By dobrze promować swoją markę czy firmę, LinkedIn pozwala na interakcję z właściwymi ludźmi, pokazując połączenia w kręgach z innymi profilami. Przejrzyj połączenia swojego profilu i zobaczyć, z kim jesteś połączony w dalszych kręgach. Może się to okazać cenną przewagą.

Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn

10.Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn weź na poważnie

Jak każdy inny kanał marketingowy, LinkedIn będzie działać dobrze dla Ciebie, jeśli podejdziesz do tego poważnie. . To nie jest sieć „dla mas”, wiele osób mają tendencję do korzystania z LinkedIn przypadkowo. Jeśli chcesz zobaczyć prawdziwe wyniki , należy włączyć LinkedIn, do swojej szerszej strategii social media marketing. Bądź na bieżąco na LinkedIn.Jak promować własną markę, firmę na LinkedIn to czytaj wiadomości, informacje na temat funkcji i narzędzi. Przeglądaj strony firmowe i osobiste profile, aby zobaczyć, jak inni poruszają się po LinkedIn. Pamiętaj bądź dobrze promować swoją markę, firmę na LinkedIn

Polub Skomentuj Udostępnij

Written by: Cezary Łukasik

Dodaj komentarz

Jeden komentarz

  • Bardzo dobry artykuł o portalu społecznościowym, który faktycznie, niesłusznie w Polsce jest niedoceniany. W „anglojęzycznym internecie” pełno jest szkoleń, jak poprzez profil Linkedin promować swój biznes w sieci.