Skuteczność marketera nie jest oparta wyłącznie na produktach / usługach i mediach społecznościowych. Właściciele firm starają się robić wszystko i być lepsi we wszystkim, od produktów i usług po osobisty rozwój. Jeśli poważnie podchodzisz do osiągania celów, powinieneś pielęgnować nawyki odnoszących sukcesy przedsiębiorców.
1. Nacisk na wartość:
Bez wątpienia zacząłeś pracę w domu, aby zarabiać pieniądze. Skupiając się tylko na pieniądzach może cię bardziej zranić niż pomóc.
Rzeczywistość jest taka, że pieniądze podążają za wartością, więc dostarczając produkt lub usługę, której potrzebuje Twój rynek, jest najlepszym sposobem na ubezpieczenie dochodów.
2. Bądź na bieżąco z potrzebami klientów i zmianami w branży:
Najlepszym przykładem tego, dlaczego ważne jest, aby zwracać uwagę na potrzeby klientów i zmiany branżowe, to świat wydawniczy.
Podczas gdy Amazon powoli, ale pewnie zmieniał sposób, w jaki ludzie czytają, wydawcy i duże księgarnie, takie jak Barnes & Noble i Borders, kontynuowali praktyki biznesowe, które stosowali od dziesięcioleci.
W rezultacie wydawcy i księgarnie starają się dowiedzieć, jak przetrwać w cyfrowym świecie. Gdyby zwracali uwagę, dokonaliby niezbędnych zmian, aby czytelnicy byli zadowoleni i mogli lepiej konkurować z Amazonem.
Nie pozwól, aby konkurencja Cię wyprzedziła. Uważaj na pojawiające się trendy.
3. Buduj relacje:
Relacje są podstawą każdego udanego biznesu. Dzisiaj konsumenci chcą mieć relacje z tymi od kogo coś kupują.
Ludzie chcą czuć się zauważeni, przez tych, z którymi prowadzą interesy. Klienci to nie jedyni ludzie, z którymi nawiązujesz kontakty.
Buduj relacje z wpływowymi osobami w swojej branży, innymi osobami, z którymi współpracujesz (tj. Dostawcami lub wykonawcami), wszystkimi innymi osobami, z którymi masz kontakt podczas budowania swojego biznesu.
Budowanie sieci relacji doprowadzi do skierowań i referencji, wsparcia i informacji zwrotnych oraz innych korzystnych kontaktów.
4. Inwestuj w wiedzę i rozwój osobisty:
Ok, jesteś na bieżąco z tym co się dzieje w twojej branży.
Znasz swojego klienta i jego potrzeby. To nie wszystko! Potrzebujesz mieć wiedzę i pewność siebie.
Wiedza pomaga zapewnić lepszą obsługę i być na bieżąco z postępami i nowymi trendami.
Praca nad osobistym rozwojem zapewnia inspirację i motywację, co jest szczególnie ważne, gdy wszystko idzie niezgodnie z planem.
5. Zadbaj o siebie:
W Thrive Arianna Huffington opowiada, w jaki sposób osiągnąć sukces. Zapomniała dodać, że któregoś dnia padła z wyczerpania. Jest takie powiedzenie, że jeśli nie masz zdrowia, nic nie masz i to prawda.
Historia jest pełna ludzi, którzy mieli pieniądze i sławę i zmarli młodo.
Ważnym elementem sukcesu jest dbałość o siebie, która nie tylko zapewnia zdrowie, ale także zmniejsza stres.
Oznacza to dużo snu, prawidłowe odżywianie, regularne ćwiczenia i poświęcenie czasu na pielęgnację duszy.
6. Życie poza biznesem:
Częścią dbania o siebie jest życie poza biznesem. Nawet jeśli kochasz swój biznes, ważne jest, aby zadbać o inne aspekty swojego życia.
Życie poza biznesem może obejmować wiele rzeczy, w tym rodzinę i przyjaciół, hobby, podróże; wszystko, coś co lubisz i nie jest związane z Twoją firmą. Obejmuje to również wakacje i czas wolny od pracy.
7. Zwiększa efektywność dzięki narzędziom, systemom, outsourcingowi i delegowaniu:
Jedynym sposobem na zadbanie o siebie i swoje życie poza firmą jest delegowanie niektórych prac. Pozwoli tobie to stać się bardziej wydajnym bo skupisz się na tym co robisz najlepiej.
W pewnym momencie powinieneś zainwestować część swoich zysków w działania outsourcingowe, których nie musisz robić, takie jak zarządzanie pocztą e-mail lub pisanie materiałów marketingowych.
Warto pomyśleć o automatyzacji.
Nie tylko deleguj zadania w swojej firmie. Pracujesz w domu, możesz poprosić rodzinę o pomoc w obowiązkach domowych. Zapłacić komuś za sprzątanie domu.
Zlecając niektóre zadania np: freelancerom sprawi to, że będziesz mięć więcej czasu na to co robisz najlepiej. Więcej czasu na odpoczynek. Nie możesz być człowiekiem orkiestrą. Delegując pewne prace, przy okazji, poznajesz innych ludzi. Może to będzie kiedyś także twój klient. Pamiętaj, że ci ludzie też mają kontakty.
Jeśli chcesz stać się bardziej produktywny. Chcesz Nauczyć się organizować dzień we właściwy sposób? Sprawdź ten poradnik w pdf. Wyjątkowo dziś tylko dla Ciebie za darmo bo normalnie kosztuje 37 zł.